9 Nisan 2015 Perşembe

Bende Bitip Tükenmeyen Umut Olmasa


Sevgili günlük, 

Bugün anladım ki; bahar bizimle oynadığı oyundan çok keyif alıyor. Öyle ki, kışı da araya kattı! 
Sabah uyandım, perdeyi araladım. Uyku sersemliği ile pencerenin önünde gördüğüm manzara karşısında şaştım kaldım!
Kar yağıyordu.
Yanlış duymadın, Nisan ayında Ankara'ya kar yağdı!
Aldım elime kahvemi, kitabımı diye cümleye başlamayı, gün içinde keyif yapmayı çok isterdim lakin akşama kadar ders çalıştım. Yüksek lisansta ikinci dönemimdeyim. Akademik kariyer yolunu seçtiğim günden beri, her sınavda çok heyecanlanıyorum!


Okula gitmek için bindim arabaya, açtım radyoyu. Geçenlerde keşfettiğim, en sevdiğim frekans olma yolunda ilerleyen X Radyo Nostalji'yi açtım.İsyankar 70'ler mi desem, devrimci 80'ler mi, yoksa hareketli 90'lar mı?
Yol boyu dinledim, nostaljik şarkıları.
Sınavdan çıktım, hemen eve geldim. J. Baudrillard amcanın 'Simülasyon Kuramı' ile Hiper-gerçeklik kokan, medyayı enine boyuna tartıştığım sınavım çok güzel geçti! Yani umuyorum benim için güzel geçen sınav, hocamın gözünde de öyle olur! 
Sınav geçip gittiğine göre az önce kurmak istediğim cümleyi kurup, eyleme geçirebilirim.
Aldım elime kahvemi, kitabımı kuruldum baş köşeye...
Ohh, dünya varmış!
Yine, yeniden görüşmek üzere;
Sevgiyle...

3 yorum:

  1. Ohhhhhhh sefan bol olsunn :)

    Nisan ayında kar mucizevi geldi bana bilmiyorummm farklıydı. Ama soğuktan yıldım bu da bir gerçek :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah cicim, gel de seninle olsun! :*)

      Kesinlikle benim için de öyle, yaşasın içimizdeki küçük şeylerden mutlu olan ruhumuzun parçası! :*)
      Artık havalar ısınsın, lütfen ısınsın. Rica ediyorum, ısınsın. Isınsın! :*)

      Sil
  2. bahar fazla şaşırtıyor bu sene..:)
    nostaljiyi severim..

    YanıtlaSil