19 Nisan 2015 Pazar

Tik Tak...

Sevgili günlük;
Görüşmeyeli nasılsın? Çok zaman oldu sana yazmayalı. Benim de kendime göre bahanelerim var elbet. Sınavlar, sunumlar...

Çok zaman dediysek haftalar ayları, aylar yılları kovalamadı canım! Eh, ben zaten yazmadan o kadar süre dayanamazdım. Bu haftanın adını 'araştırma haftası' olarak değiştirdim.
Frankfurt Okulu konulu araştırmam, ağır lakin emin adımlarla ilerliyor. Güzel bir sunum olacağını düşünüyorum.
Kurs, okul ve ev arasında gidip gelirken zaman amca ile pek haşır neşir olduk. Yetmiyor, zaman yetmiyor! Tik tak, tik tak... Saatin zamanı vurgulayan sesine alıştım. 
Bahar da yüzünü gösterecek zamanı buldu! Tam ebe sobe diyecektim ki; odamın penceresinden net göremedim. Kaçırdım.
Şu sunum bir bitsin de, ben bilirim baharı ensesinden tutup, yakalamayı!
Tüm bunların dışında, bu aralar nostalji sevdam tüm benliğimi kuşattı. Bütün kartpostalları, saman kağıtları, siyah beyaz fotoğrafları, vintage temalı stickerları aldım yanıma, yurt dışındaki arkadaşlarıma yeni kartpostallar göndermeye başladım yeniden.
Baharın ülkelere nasıl yansıdığını merak ediyorum.
Umarım yakın zamanda posta kutuma renkli kartlar dolmaya başlar!
Şimdilik benden bu kadar.
Bir sonraki görüşmemize dek; hoş kal...
Sevgiler...


1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. http://beyazlimon.blogspot.com/.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil