10 Nisan 2015 Cuma

F. Kafka & T. Uyar & F. Kahlo & V. Woolf

KAFKA;
Yağmurlu gecede, yazmak istiyordu. Daktilosunun başına geçti. Parmakları daktilonun soğuk tuşlarına değdi, ses boş odada yankılandı. "Yaşamak denilen şey de budur. Yağmura bırak kendini..."
UYAR;
Şarabını yudumlarken, geyikli gecenin içinde buldu kendini. Oysaki sadece yağmurlu bir geceydi! Uzanıp kendini öpmeden önce, masanın üstünde duran, peynirin sarılı olduğu buruşuk kağıda yazdı:
"Hiçbir şey umrumda değil diyorum. Aşktan ve umuttan başka!"
FRİDA;
Gül desenli porselen tabaklarını dolabın üst rafından indirdi. Diego birazdan gelecekti. Yağmur damlalarının melodisini dinlemeye başladı Frida ve iç çekti. "Kendi tenimden daha çok seviyorum seni."
VIRGINIA;
Nehir kenarı yerine, yağmurun tadını çıkarmak için o akşam deniz kenarına gitmeyi tercih etti. Ceplerini deniz kabukları ile doldurdu. Evine neşeyle döndü, tüm korkularını denize bırakmıştı. Bir mektup yazmak için masaya oturdu.

"Sanmıyorum ki; başka iki kişi bizim olduğumuz kadar mutlu olabilsin. Seninleyim..."
DİPNOT: Kafka Okur dergisinin, '10kitap10kafkaokur' yarışması için çektiğim fotoğraflardan biri. Hikayeyi içimden geldiğince yazdım! Fonda; Bebe\Tu Silencio çalıyor.








1 yorum:

  1. hemen fondaki şarkıyı açtım, çok severim bebe :)
    ve yazını çok beğendim..
    yağmura bırak kendini, bugünkü mottom bu olsun..
    sevgiyle..

    YanıtlaSil